آرولادزه: حرف برانکو درباره داوری خوب نبود، برد مهمی را به دست آوردیم

به گزارش مجله سرگرمی، شوتا آرولادزه، سرمربی گرجستانی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: در نیمه دوم به طور کلی بد نبودیم و توانستیم با ارائه بازی خوب به پیروزی برسیم.

آرولادزه: حرف برانکو درباره داوری خوب نبود، برد مهمی را به دست آوردیم

به گزارش خبرنگاران، تیم پاختاکور ازبکستان امروز (دوشنبه) در بازی خانگی هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر از سد پرسپولیس گذشت.

شوتا آلورادزه، سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پس از این بازی گفت: این یک بازی بسیار سخت بود و به این نکته در نشست خبری پیش از بازی در روز گذشته نیز اشاره کردم. پرسپولیس تیمی نیست که به حریفان خود شانس گلزنی بدهد و فوق العاده بازی می نماید. بازی در ضدحمله ها نیز خطرناک بود و در نیمه نخست شکل بازی تغییر می یافت. هر دو تیم به هم فرصت هایی برای گلزنی دادند.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم به طور کلی بد نبودیم و توانستیم با ارائه بازی خوب به پیروزی برسیم. فرصت های زیادی خلق کردیم و برابر پرسپولیس بسیار فعال بودیم. ما امروز یک پیروزی مهم و ضروری را میان طرفداران پاختاکور جشن گرفتیم.

شوتا آلورادزه در واکنش به صحبت های برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که داور بازی را بهترین بازیکن تیم پاختاکور نامید، گفت: نمی خواهم این صحبت های سرمربی پرسپولیس را تحلیل کنم. این حرف خوبی نیست، اما به طور کلی از داور بازی امروز راضی نیستم. پس از بازی هیجان ها متوقف می شوند و به همین خاطر تحلیل صحبت های سرمربی پرسپولیس را باقی می گذارم. علاوه بر من طرفداران تیم پاختاکور نیز از داوری راضی نبودند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22493

به "آرولادزه: حرف برانکو درباره داوری خوب نبود، برد مهمی را به دست آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرولادزه: حرف برانکو درباره داوری خوب نبود، برد مهمی را به دست آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید