اختلاف مهاجم تیم ملی امید با شهر خودرو، مهدی خانی پرسپولیسی می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن جوان تیم شهرخودرو گفت: فکر می کنم با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده بهتر است از شهرخودرو جدا شوم.

اختلاف مهاجم تیم ملی امید با شهر خودرو، مهدی خانی پرسپولیسی می گردد؟

محمدمهدی مهدیخانی درباره اتفاقات اتفاق افتاده در هفته های اخیر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه سوتفاهم هایی میان من و باشگاه شهرخودرو به وجود آمد و در نهایت سبب شد که به این نتیجه برسم بهتر است پیش از شروع لیگ نوزدهم راه مان جدا گردد. در شهرخودرو خاطرات شیرینی رقم خورد که بزرگ ترین اتفاق، آسیایی شدن این تیم در انتها لیگ هجدهم بود.

او اضافه نمود: مجموعه مشکلاتی که میان من و باشگاه به وجود آمده انضباطی نبوده و نیست. در این بازه زمان بارها با مدیران باشگاه صحبت کردم و شرایطم را برای شان شرح دادم. با توجه به شرایط خاصی که دارم ترجیح دادم قراردادم را با این تیم تمدید نکنم.

بازیکن جوان تیم شهرخودرو توضیح داد: آن طور که به من اعلام شده، قرار است به زودی با باشگاه جلسه ای برگزار کنیم تا در نهایت به یک راهکار منطقی و مناسب برسیم. دوست ندارم با خاطره ای بد باشگاهی که در آن برای نخستین بار در لیگ برتر بازی کردم را ترک کنم. امیدوارم شرایطم را درک نمایند تا بتوانم در فضایی آرام به فوتبالم ادامه دهم.

مهدیخانی درباره این که آیا مشکل خاصی در زمان حضور در تیم داشته، تاکید نمود: ابدا مسئله ای نیست و همیشه به عنوان یک بازیکن حرفه ای مطیع امر باشگاه و قراردادم بوده ام.

این مهاجم تیم ملی فوتبال امید اعلام نمود: از همه کسانی که در پیشرفتم سهم داشته اند و به من یاری نموده اند، تشکر می کنم و امیدوارم مدیران شهرخودرو شرایطم را درک نمایند.

به گزارش خبرنگاران، گفته می گردد مهدیخانی مذاکراتی با پرسپولیس داشته و قرار است در صورت جدایی از تیم شهر خودرو به قرمزهای پایتخت بپیوندد.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39969

به "اختلاف مهاجم تیم ملی امید با شهر خودرو، مهدی خانی پرسپولیسی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف مهاجم تیم ملی امید با شهر خودرو، مهدی خانی پرسپولیسی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید