امدادرسانی ملی پوشان قایقرانی به سیل زدگان گلستان

به گزارش مجله سرگرمی، رییس فدراسیون قایقرانی کشور گفت: بیش از 50 قایقران و ملی پوش این رشته با تجهیزات تخصصی و حرفه ای در حال امداد رسانی به سیل زدگان گلستان هستند.

امدادرسانی ملی پوشان قایقرانی به سیل زدگان گلستان

علیرضا سهرابیان در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان در گفت وگو با ایرنا گفت: قایق های بکارگیری شده در استان گلستان، شامل کاناپولو، کانو خروشان، جیمینی و رفتینگ است که احتمال آسیب دیدگی آنها در برخورد با موانع بسیار کم بوده و از قدرت مانور بالایی نیز برخوردار است.

وی اضافه نمود: این قایق ها توان تردد در کوچه هایی با عرض یک متر و کمتر را دارند و می توانند جایگزین قایق های امداد و نجات هلال احمر در این گونه مناطق باشند.

رییس فدراسیون قایقرانی ایران یادآور شد: 2 هفته دیگر رقابت های انتخابی و کسب سهمیه المپیک 2020 شروع می گردد اما ملی پوشان یاری به هموطنان سیل زاده را در اولویت قرار داده و حتی حاضر به خاطر آن حتی از کسب سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا نیز بگذرند.

سهرابیان اضافه نمود: ورزشکاران قایقرانی، در رشته های شنا، نجات غریق و غواصی آموزش های لازم را دیده اند و می توانند در شرایط بحرانی مانند سیل اخیر خدمات مطلوبی به آسیب دیدگان ارایه نمایند.

وی یادآور شد: در مسیرهایی که امکان حضور قایق و نیروهای امداد و نجات هلال احمر وجود ندارد، ملی پوشان قایقرانی یاری های اولیه از قبیل غذا، دارو و پوشاک را بین سیل زدگان توزیع گشت.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17425

به "امدادرسانی ملی پوشان قایقرانی به سیل زدگان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی ملی پوشان قایقرانی به سیل زدگان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید