بدون گزارش داور دوجلسه محرومیت برای خلیل زاده درنظر گرفتند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهدی خواجه وند درباره تایید احکام کمیته انضباطی در دربی نودم پایتخت توسط کمیته استیناف گفت: اولین شرط توجه اتهام یا توجه تخلف به شخص، وقوع تخلف از طرف شخص و امکان انتساب فعل به شخص مرتکب می باشد. با فرض اثبات تخلف شخص، تطبیق قانون با عمل مرتکب و سپس مجازات شخص ممکن خواهد بود.

بدون گزارش داور دوجلسه محرومیت برای خلیل زاده درنظر گرفتند

وی ادامه داد: شجاع خلیل زاده نیز توسط کمیته انضباطی به اتهام تحریک تماشاگران از طریق نشان دادن علامت سکوت (هیس) به داور و به استناد عکس ضمیمه پرونده دو جلسه محرومیت از بازی محروم می شود. در آن صحنه که فیلم آن نیز موجود است کاملا واضح است که خلیل زاده بعد از صحنه پنالتی به داور می گوید: به خدا پنالتی نبود.

خواجه وند گفت: بنده و آقای خلیل زاده در جلسه استیناف حضور یافته و موضوع را کاملا توضیح دادیم. پرونده مکرر بررسی و کنترل شد و با توضیحات شجاع و بازبینی مکرر صحنه فیلم مشخص می شود که توضیحات شجاع درست بوده و حقیقتا حداقل انتظار در خصوص شجاع برائت ایشان بود.

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: محکومیت و محرومیت شجاع از دو جلسه بازی به استناد آن عکس و در حالی که هیچ گزارشی از داور و ناظر دال بر توهین وی به داور مسابقه و تحریم تماشاگران از این طریق وجود نداشته مطمئنا مطابق انصاف و عدالت و حتی قانون نمی باشد و اجحاف در حق این بازیکن، باشگاه پرسپولیس و میلیون ها طرفدار باشگاه خواهد بود.

خواجه وند در سرانجام گفت: عجیب است که بدون گزارش داور و ناظر و با استناد به عکسی، دو جلسه محرومیت در نظر گرفته می شود. ویدیو آن صحنه بازبینی شد و محرز بود که او توهینی نکرده است. حتی خلیل زاده به رغم شعارهای توهین آمیز در این بازی، چند بازی دست به اقدامات جوانمردانه زده که آن را هم نشان دادیم و تصور و باورمان این بود که هر دو جلسه محرومیت لغو می شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و این واقعا ناراحت کننده و دور از انصاف است.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48921

به "بدون گزارش داور دوجلسه محرومیت برای خلیل زاده درنظر گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون گزارش داور دوجلسه محرومیت برای خلیل زاده درنظر گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید