برای بیرانوند: پرسپولیس چه جواهری دارد

به گزارش مجله سرگرمی، علیرضا بیرانوند مقابل السد چند سیو اعجاب انگیز داشت که اکثرشان در نیمه دوم رقم خوردند. نکته جالب این که بیرانوند سه توپ را از ضربات داخل محوطه مهار کرد که همین موضوع ارزش کارش را بالاتر می برد.

برای بیرانوند: پرسپولیس چه جواهری دارد

جواهری به نام بیرانوند

پرسپولیس برابر السد باخت اما بارها فرصت گلزنی داشت و می توانست خیلی زودتر از السد، به گل برسد. البته تیم حریف نیز فرصت های متعددی را داشت که با سیوهای بیرانوند هیچ یک وارد دروازه نشدند. علیرضا بیرانوند در این بازی 5 سیو پیروز داشت که تمام آن ها موقعیت صددرصد گلزنی بودند.

-

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس چند سیو اعجاب انگیز داشت که اکثرشان در نیمه دوم رقم خوردند. نکته جالب این که بیرانوند سه توپ را از ضربات داخل محوطه مهار کرد که همین موضوع ارزش کارش را بالاتر می برد. علیرضا بیرانوند که دوشنبه شب عنوان بهترین فوتبالیست سال را از فوتبال دوستان ایرانی دریافت کرد، در آستانه ثبت یک شب رویایی بود و می خواست یک تنه تیم خسته پرسپولیس را در قطر به امتیازی ارزشمند برساند اما در نهایت ضربه سر بغداد بونجاح که در موقعیت آفساید زده شد، اجازه کلین شیت را نداد. با این حال بی تردید بیرانوند بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل السد بود.

160-11

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15804

به "برای بیرانوند: پرسپولیس چه جواهری دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "برای بیرانوند: پرسپولیس چه جواهری دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بیرانوند: پرسپولیس چه جواهری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید