آنالیز تخلفات احتمالی میلان از سوی یوفا

به گزارش مجله سرگرمی، اتحادیه فوتبال اروپا در بیانیه ای خاطرنشان کرد درباره تخطی احتاقتصادی میلان از قانون فیرپلی اقتصادی تحقیقاتی انجام خواهد داد.

آنالیز تخلفات احتمالی میلان از سوی یوفا

آنالیز تخلفات احتاقتصادی میلان از سوی یوفا

اتحادیه فوتبال اروپا بیان کرد که پرونده تخطی باشگاه میلان از قانون بازی جوانمردانه اقتصادی را برای شناسایی موارد بیشتر از تخلفات اجرا شده، به واحد قضایی این سازمان ارجاع داده است.

در بیانیه یوفا که امروز منتشر شد آمده که باشگاه میلان نه تنها در فصل جاری و فصل گذشته بلکه چند فصل قبل از آن نیز در ساختار اقتصادی خود مطابق معیارهای قانون بازی جوانمردانه اقتصادی عمل ننموده است.

در این بیانیه آمده است: واحد تحقیقات کمیته کنترل اقتصادی یوفا (CFCB) امروز تصمیم خود برای ارجاع پرونده تخطی باشگاه میلان از قانون بازی جوانمردانه اقتصادی را به واحد قضایی سازمان ابلاغ کرد. باشگاه میلان در مدتی که ساختار اقتصادی اش زیر نظر این کمیته قرار داشت، در فصل جاری، فصل گذشته و سه فصل قبل از آن، مرتکب تخلفاتی شده است. یوفا در این خصوص دیگر اظهارنظری نخواهد کرد تا اینکه حکم نهایی در خصوص این پرونده توسط واحد تحقیقات کمیته کنترل اقتصادی اعلام گردد. این ارجاع ربطی به تصمیمی که واحد قضایی کمیته کنترل اقتصادی یوفا در ماه دسامبر سال 2018 اتخاذ کرد نداشته و این پرونده مربوط به تخلفات این باشگاه در فصول 17-2016، 16-2015 و 15-2014 می گردد.

به این ترتیب ممکن است که نمایندگان باشگاه میلان یک بار دیگر برای ارائه توضیحات درباره تخلفاتش به واحد قضایی یوفا احضار شوند. این واحد ماه دسامبر هم باشگاه میلان را بازخواست نموده و به آن هشدار داده بود که یا تا سال 2021 محدودیت های اعمال شده از سوی یوفا را بپذیرد تا محرومیتش برای شرکت در رقابت های اروپایی مجدداً برقرار خواهد شد. آن ماجرا اما مربوط به یک پرونده مجزا در خصوص تخلفات باشگاه میلان در فصل 15-2014 و 17-2016 بود.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18804

به "آنالیز تخلفات احتمالی میلان از سوی یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تخلفات احتمالی میلان از سوی یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید