بهترین مراکز خرید سائوپائولو

به گزارش مجله سرگرمی، مراکز خرید سائوپائولو

خرید کردن یکی از هیجان انگیزترین قسمت هر سفری است. اگر قصد دارید به سائوپائولو یکی از زیباترین شهرهای کشور برزیل سفر کنید، ما در این مطلب چند مورد از مهمترین مراکز خرید سائوپائولو را به شما معرفی می کنیم، تا قبل از رفتن بتوانید با خیالی راحت برنامه ریزی های خریدتان را انجام دهید. به طور کلی ضروری است بدانید برای چه منظوری می خواهید خرید کنید. زیرا تعداد مراکز خرید در سائوپائولو فراوان است و امکان دارد ساعت ها در این مکان ها زمان سفر را تلف کنید. برای مثال دو روز اول سفر را به خرید اختصاص دهید و فروشگاه های مد نظرتان را بر روی نقشه شهر سائوپائولو معین کنید. این که بدون برنامه ریزی به خرید بروید نیمی از سفرتان صرف چرخیدن در مال ها شده و از جاذبه های گردشگری سائوپائولو باز می مانید.

بهترین مراکز خرید سائوپائولو

بهترین مراکز خرید سائوپائولو کدامند؟

مرکز خرید Cidade São Paulo

یکی از معروف ترین و پر رفت و آمدترین مراکز خرید سائوپائولو برزیل که از زمان ورود به آنجا با نهایت امکانات و به رو می شوید. اگر وقت زیادی برای گردش در مراکز خرید این شهر زیبا را ندارید می توانید به همین مرکز خرید بروید. در این مکان حتی سینما هم وجود داشته که با خرید بلیط می توانید بهترین فیلم های روز آمریکا را ببینید و لذت ببرید.

مراکز خرید سائوپائو کاملا مجهز بوده و در فودکورت های آنجا غذاهای ملل نیز وجود دارد. حتی برای تبدیل پولتان می توانید به صرافی های آن که 24 ساعته باز هستند بروید و پول خود را تغییر دهید. این مرکز خرید چند طبقه برای خرید سوغاتی نیز انتخاب جالبی خواهد بود. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما خواهد بود.

مرکز خرید Iguatemi

مرکز خرید Iguatemi São Paulo یکی از قدیمی ترین مراکز خرید سائوپائولو است که در حال حاضر بیشترین تعداد توریست را به خود جذب نموده است. این مرکز خرید در خیابان Brigadeiro Faria Lima واقع است و در تاریخ 28 نوامبر 1966 افتتاح شد.

این ساختمان چند طبقه تمام نیازهای شما را پوشش داده و می توانید بهترین خرید شخصی و سوغاتی های مورد نظر خود را از آنجا بخرید. ضروری است بدانید این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و می توانید ساعت ها در این مکان تفریح کنید.

مرکز خرید Pamplona Garden Shopping

اگر قصد دارید با فرزندان خود به مرکز خرید بروید Pamplona Garden بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این مرکز خرید علاوه بر اینکه می توانید به خرید های شخصی و سوغاتی بپردازید، تفریح و برنامه هایی برای بچه ها وجود دارد که با خرید بلیط می توانید آنها را سرگرم کنید.

اگر به دنبال فضایی اجتماعی تر هستید، پشت بام مرکز خرید پامپلونا بهترین غذاها را سرو می نماید. هیجان انگیزترین قسمت این مرکز خرید چشم انداز 360 درجه ای از شهر سائوپائولو است که می توانید از بالای پشت بام آنجا به وضوح ببینید. بنابراین اگر بین مراکز خرید سائوپائولو شک دارید این مکان تمام نیازهای شما را رفع خواهد نمود. این مرکز خرید هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز خواهد بود.

مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید سائوپائولو برزیل که بسیار مجهز بوده و در آن با 500 فروشگاه متنوع روبرو خواهید شد. گالری هایی که در این مال قرار گرفته است شامل: برندهای معروف پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع سوغاتی های دست ساز برزیلی و … است.

اما یکی از مهمترین تفریحی که توریست های زیادی برای آن به آنجا می روند؛ وجود 14 سینما بزرگ است. در این سینماها بهترین فیلم های روز جهان به نمایش درآمده که تجربه ای ناب برای شما خواهد بود. مرکز خرید آریکاندوا هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان تمام توریست ها و گردشگران خواهد بود.

مرکز خرید D&D Shopping

دی اند دی از آن دسته مراکز خرید سائوپائولو است که در بین گردشگران به عنوان خرید دکوراسیون مشهور است. در این مرکز خرید از کمترین قیمت تا بالاترین قیمت وسایل خانه به فروش میرسد. در نتیجه اگر قصد دارید در خانه خود تغییراتی بدهید این مکان شیک ترین تجهیزات منزل را دارد. اما ناگفته نماند که مقداری در زمینه پوشاک ضعیف بوده و با هر سلیقه سخت می توان لباس پیدا کرد. نگران شکم گردی نباشید بهترین کافه و رستوران ها در این مکان قرار گرفته است که می توانید ساعت ها در آنجا استراحت کنید. این مرکز خرید به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

مرکز خرید Porto Geral

اکثر مراکز خرید سائوپائولو بزرگ بوده و مناسب برای تمام سلیقه و سبک ها ودارای امکانات و تجهیزات بسیاری است. در فروشگاه بزرگ پورتو جرال، با محیطی بزرگ رو به رو خواهید شد که مکانی مناسب برای خرید سوغاتی های متنوع برزیلی است.

علاوه بر تمام محاسن این مرکز خرید، دستگاه های خودپرداز، رستوران و کافه های شیک و مکانهایی برای استراحت گردشگران در نظر گرفته اند. لازم به تذکر است که این مرکز خرید در روز یکشنبه تعطیل است. اما برای بازدید از آن می توانید هر روز از ساعت 7 صبح تا 6 عصر به آنجا بروید.

مرکز خرید Brascan Open Mall

بعضی افراد به خرید علاقه زیادی ندارند یا در کل قصد دارند زمان بسیار کمی را برای خرید کردن سپری نمایند. به همین دلیل ما به شما مرکز خریدی جمع و جور و کوچک به نام Brascan Open Mall را پیشنهاد می کنیم که جزء مراکز خرید سائوپائولو بوده و علاوه بر کوچک بودن هر محصول و کالایی اعم از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و … در آن پیدا می گردد.

همچنین گفتنی است رستوران و کافه های مشهوری در این مرکز قرار گرفته است که می توانید بهترین غذاهای برزیلی را در این مرکز امتحان کنید. این مرکز خرید مانند اکثر مراکز خرید برزیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

مرکز خرید Pátio Higienópolis

تا به حال شده شب کریسمس به سائوپائولو سفر کنید؟ اگر قصد دارید ژانویه به مراکز خرید سائوپائولو بروید ما مجموعه Pátio Higienópolis را پیشنهاد می کنیم. این مکان علاوه بر اینکه تمام برندهای پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و … را دارد؛ معماری و تزئینات آن برای شب کریسمس خیره نماینده است.

همچنین این مرکز خرید برای کسانی که ماشین کرایه نموده اند مناسب است زیرا ظرفیت پارکینگ آن بالا است. بعد از یک خرید جانانه، خوردن غذاهای لذیذ برزیلی حال و هوایتان را عوض خواهد نمود. این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 11 شب پذیرای شما گردشگران عزیز خواهد بود.

مرکز خرید Cidade Jardim

بعضی افراد دوست دارند سفرهای لوکس بروند و به همین دلیل به دنبال مراکز خرید گران قیمت هستند. اگر می خواهید سوغاتی های بسیار لوکس و مارک دار برای دوستان و آشنایان خود خرید کنید، Cidade Jardim بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ناگفته نماند برندهای بزرگ و معروفی به نام گوچی، روبرت و کاوالی، ورساچه و … فروشگاه داشته و لباس های بسیار گران قیمت را به فروش می رسانند. همچنین بعد از مدت ها گشت و گذار در مغازه ها، میل کردن غذایی لذیذ برزیلی نشاط بیشتری بهتان خواهد داد؛ پس رستوران و کافه های این مجموعه را از دست ندهید. این جزء مراکز خرید سائوپائولو است که به جزء روزهای یکشنبه می توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب در آنجا به گردش بپردازید.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: دلتابان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40995

به "بهترین مراکز خرید سائوپائولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید سائوپائولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید