رامی ملک به فیلم جدید جیمز باند می پیوندد؟

به گزارش مجله سرگرمی، رامی ملک بازیگری که این روزها بابت دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است احتمالا به فیلم جدید جیمز باند خواهد پیوست.

رامی ملک به فیلم جدید جیمز باند می پیوندد؟

گفته شده ملک در این فیلم نقش شخصیت شروری را ایفا می نماید که روبروی مامور 007 قرار گرفته است و در حال حاضر آخرین مرحله مذاکرات برای پیوستن ملک به این پروژه در جریان است.

مدتی پیش در ماه دسامبر سال میلادی گذشته خبردار شدیم که ملک به ایفای این نقش علاقه مند است اما تعهدی که برای حضور در فصل پایانی مجموعه تلویزیونی آقای ربات (Mr. Robot) دارد مانع حضورش در فیلم جدید جیمز باند شده است.

اما ظاهرا با توجه به تاخیرهای زیادی که پروژه جیمز باند با آن روبرو شده شرایط برای حضور رامی ملک در این فیلم سینمایی فراهم شده است و مذاکرات این بار به شکلی بسیار جدی در جریان است تا جدیدترین برنده اسکار بازیگری به جیمز باند بپیوندد. براساس مذاکرات جدید ملک می تواند در کنار حضور در فیلم به بازی در مجموعه آقای ربات هم بپردازد.

پیش از این قرار بود بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند بوسیله دنی بویل کارگردان انگلیسی فیلم هایی چون میلیونر زاغه نشین (Slumdog Millionaire) و رگ یابی (Trainspotting) ساخته گردد اما نهایتا اعلام شد این کارگردان به دلیل زاویه دید متفاوت با تیم از این پروژه جدا شده و کار به کری فوکوناگا سپرده شد ه است. همین موضوع اکران فیلم را از سال 2017 به سال 2019 منتقل کرد.

فوکوناگا که بیشتر بخاطر کارگردانی فیلم بدون نام (Sin Nombre) و فصل اول مجموعه کارآگاه حقیقی (True Detective) شناخته می گردد کار خود را در شرایطی آغاز کرد که مدتی بعد اکران فیلم یک بار دیگر با تاخیر روبرو و تاریخ اکران به سال 2020 منتقل شد.

فیلم برداری جیمز باند جدید در چهارم ماه مارس سال 2019 آغاز می گردد و دنیل کریگ این بار هم برای پنجمین و آخرین بار نقش جیمز باند را برعهده خواهد داشت.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14032

به "رامی ملک به فیلم جدید جیمز باند می پیوندد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامی ملک به فیلم جدید جیمز باند می پیوندد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید