فرشاد کرمی: واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی فاجعه است

به گزارش مجله سرگرمی، عضو کمیته فنی شنا معتقد است واگذاری استخر آزادی به بخش خصوص فاجعه است.

فرشاد کرمی: واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی فاجعه است

به گزارش خبرنگاران، استخر قهرمانی آزادی یکی از دو مجموعه تحت نظر فدراسیون شنای ایران است. تنها استخر متناسب با استانداردهای جهانی که همچون استخر بین المللی 9دی محل تمرینات تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان محسوب می گردد.

فضایی که حالا زمزمه واگذاریش به بخش خصوصی شنیده می گردد.اتفاقی که پیش تر هم مطرح بود، اگرچه پذیرش از دست دادن تنها استخر استاندارد تیم ملی شنا غیر قابل باور بود اما این روزها بحث واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی جدیت بیشتری گرفته است.

فرشاد کرمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این باره گفت: موضوع واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی و از دست دادن آن برایم مثل یک شوخی است. این استخر تنها استخر متناسب با استانداردهای جهانی و محل تمرین تیم ملی شنا است.

وی اضافه کرد: از دست دادن این استخر در واقع یک فاجعه برای تیم ملی شنا محسوب می گردد. در صورت این اتفاق پیشرفت شنا نیز متوقف خواهد شد و اصلا بهتر است شنا را دیگر تعطیل کنیم. چرا که تنها استخری که می توان رکوردهای ملی را ثبت کرد استخر آزادی است.

عضو کمیته فنی شنا ادامه داد: باور این اتفاق برایم سخت است . کشورهای جهان هزینه های سنگینی برای پیشرفت شنا می نمایند و ما تنها استخری که می توانیم تمرینات تیم ملی و تمامی کارهای پایه ای را در آن انجام بدهیم را واگذار می کنیم.

کرمی یادآور شد: چراغ شنای ایران در استخر آزادی روشن است. با واگذاری آن در واقع سمبل و مظهر این رشته را نابود می کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد چرا که رشته شنا نابود خواهد شد.

وی توضیح داد: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواهش می کنم که از رشته شنا حمایت نمایند و استخر آزادی را برای خانواده شنا حفظ نمایند.

رئیس اسبق کمیته شنا گفت: فدراسیون شنا تمام توان خود را به کار گرفته است و با وجود شرایط مالی و بودجه اندکی که در اختیار دارد برنامه ریزی ویژه ای را برای تیم ملی شنا در نظر گرفته است. با توجه به رکوردهای بازیکنان امید زیادی به کسب رکورد ورودی المپیک داریم.

فرشاد کرمی گفت: در حال حاضر 5-6 شناگر داریم که توانایی کسب رکوردهای ورودی المپیک را دارند. من مطمئنم اگر طبق برنامه ریزی های طراحی شده پیش برویم سهمیه ورودی المپیک 2020 را کسب خواهیم کرد. البته مهم ترین اصل برای رسیدن به این هدف داشتن استخر استاندارد است.

وی بیان کرد: با از دست دادن استخر آزادی در واقع موجودیت رشته شنا را از بین خواهیم برد. این در حالی که شناگران ما خود را برای کسب سهمیه های ورودی المپیک آماده می نمایند.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17984

به "فرشاد کرمی: واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی فاجعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد کرمی: واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی فاجعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید