تعیین تقوی: می خواهم چند طلای متوالی در ووشو بگیرم، محتاط نیستم اما ریسک زیادی هم نمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، تعیین تقوی، ووشوکار وزن 85 کیلوگرم تیم ملی ساندا، گفت: می خواهم در رویدادهای مهم بین المللی به چند طلای متوالی دست یابم.

تعیین تقوی: می خواهم چند طلای متوالی در ووشو بگیرم، محتاط نیستم اما ریسک زیادی هم نمی کنم

تعیین تقوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جام دنیای ووشو گفت: شرایط مناسبی دارم و تمرینات را زیر نظر استاد حسین اوجاقی به خوبی دنبال می کنم. روز دوم آبان ماه راهی چین می شویم و پیکارها نیز طی روزهای چهارم و پنجم آبان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تجربه و انگیزه اش نسبت به سال گذشته که در قهرمانی دنیا روسیه به مدال طلا رسید بالا رفته است، عنوان نمود: پیش از شروع اردوها نیز با هماهنگی سرمربی تیم ملی، برنامه تمرینی دریافت کردیم و روند آماده سازی خوبی داشتیم.

ملی پوش ووشوی ایران، گفت: حضور در مسابقات لیگ و تمرینات باشگاهی نیز به ما یاری زیادی داشت که بتوانیم در آمادگی مطلوب باشیم.

وی در خصوص اینکه جام دنیای ساندا با قوانین متفاوت و بدون استفاده از کلاه و هوگو برگزار می گردد، گفت: تمرینات به گونه ای است که از کلاه و هوگو استفاده نمی کنیم و اکنون به این شرایط عادت نموده ایم. این قوانین جدید نمی تواند مسئله ای ایجاد کند.

تقوی در مورد اینکه برخی ها او را ووشوکاری محتاط می دانند، گفت: محتاط نیستم و فقط ریسک زیادی در مبارزات انجام نمی دهم. البته با طراحی که مربیان داشتند در جام دنیای چین از تکنیک های جدیدی استفاده خواهم کرد.

وی در خصوص حریفانش در جام دنیای ساندا، عنوان نمود: نمایندگان بلاروس، مصر و آفریقای جنوبی در وزن من هستند. ووشوکار کشورمان در مورد هدفش در سال های آتی گفت: می خواهم چند طلای متوالی بگریم و فقط امیدوارم وزن ما هم به بازی های آسیایی اضافه گردد. حمیدرضا قلی پور: مسابقات دنیای سال آینده آخرین حضورم در ووشو خواهد بود

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5015

به "تعیین تقوی: می خواهم چند طلای متوالی در ووشو بگیرم، محتاط نیستم اما ریسک زیادی هم نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین تقوی: می خواهم چند طلای متوالی در ووشو بگیرم، محتاط نیستم اما ریسک زیادی هم نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید