مورینیو: کلوپ بدون هیچ جامی در لیورپول، هنوز اعتماد به نفس دارد، گواردیولا اراده می نماید، بازیکن می خرد

به گزارش مجله سرگرمی، ژوزه مورینیو در اظهارنظری طعنه آمیز عملکرد دو همتای آلمانی و اسپانیایی اش در لیگ برتر انگلیس را نقد کرد.

مورینیو: کلوپ بدون هیچ جامی در لیورپول، هنوز اعتماد به نفس دارد، گواردیولا اراده می نماید، بازیکن می خرد

به گزارش خبرنگاران، شکست 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال لیورپول مقابل بارسلونا در دور رفت از محله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهانه ای شد تا ژوزه مورینیو بهانه ای دیگر برای اشاره به ناکامی های همتای آلمانی اش یورگن کلوپ و توجیه ناکامی ها خودش در منچستریونایتد پیدا کند.

مورینیو که ماه دسامبر سال گذشته از منچستریونایتد اخراج شد، گفت: من خیلی دوست دارم در باشگاهی کار کنم که شرایط کاری اش مانند تیم هایی باشد که یورگن کلوپ و پپ گوادیولا در آنها کار می نمایند. به تیمی که لیورپول مقابل بارسلونا داشت نگاه کنید. چند نفر آنها قبل از آنکه کلوپ سرمربی لیورپول گردد، در این تیم بودند؟ گواردیولا از 4 مدافع تیمش راضی نبود و تابستان همان سال 4 مدافع دیگر که باب طبعش بود برای او خریدند. حتی زمانی که کلودیو براوو را خرید و بعد از عملکردش ناراضی بود، فصل بعد برای او ادرسون را خریدند.

مورینیو ادامه داد: یورگن در حالی در لیورپول کار می نماید که در این سه سال و نیمی که سرمربی این تیم بوده مطلقاً چیزی نبرده و هنوز هم اعتماد به نفس دارد و برای ادامه دادن به کارش هم شرط و شروط می گذارد. در این فصل او فرصت بسیار خوبی برای کسب جام دارد اما اگر این کار را هم انجام دهد، باز اولین باری است که (در انگلیس) یک جام می برد.

آقای خاص در خاتمه گفت: به همین دلیل گفتم که برای برگشتن به مربیگری با تیمی که نمی داند چه می خواهد و چه ساختار و اهدافی دارد وارد مذاکره نمی شوم.

rezaruigari.ir: مجله رویگری، مجله سینما و هنر هفتم

mfiroozi.ir: مجله فیروزی، مجله خبری تحلیلی

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21910

به "مورینیو: کلوپ بدون هیچ جامی در لیورپول، هنوز اعتماد به نفس دارد، گواردیولا اراده می نماید، بازیکن می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: کلوپ بدون هیچ جامی در لیورپول، هنوز اعتماد به نفس دارد، گواردیولا اراده می نماید، بازیکن می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید