میداوودی: بازی های ما مقابل استقلال خوزستان و سپیدرود معین کننده است، تمام مدعیان برای قهرمانی شانس دارند

به گزارش مجله سرگرمی، میلاد میداوودی، کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پیش بینی اینکه چه تیمی قهرمان می گردد امکان پذیر نیست و تمام مدعیان برای قهرمانی شانس دارند.

میداوودی: بازی های ما مقابل استقلال خوزستان و سپیدرود معین کننده است، تمام مدعیان برای قهرمانی شانس دارند

میلاد میداوودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: وضعیت تیم ما زیاد خوب نیست و در پایین جدول هستیم. این درست است که با استقلال خوزستان و سپیدرود فاصله نسبتاً خوبی داریم، ولی هنوز در منطقه خطر هستیم و باید در بازی های آینده طوری امتیار بگیریم که در دو هفته سرانجامی خیال مان بابت ماندن در لیگ برتر راحت گردد. بچه های تیم هم این شرایط حساس را درک می نمایند و کوشش می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر پدیده شهر خودرو تأکید کرد: پدیده جزو تیم های خوب سال جاری است. سرمربی این تیم، یحیی گل محمدی در هر تیمی که حضور دارد، روی آن تیم تأثیر مثبت می گذارد. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی برای امتیاز دریافت کوشش می کنیم. تا سرانجام بازی ها دو بازی معین نماینده هم با استقلال خوزستان و سپیدرود داریم که در زمین خودمان برگزار می گردد و باید در این بازی ها هم نتیجه بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که در این فصل کدام تیم شانس اول قهرمانی است توضیح داد: نمی توان با قاطعیت گفت چه تیمی قهرمان می گردد. پیش بینی اینکه چه تیمی قهرمان می گردد امکان پذیر نیست و همه مدعیان برای قهرمانی شانس دارند. تیم های بالای جدول در شش هفته سرانجامی با یکدیگر بازی می نمایند و نتایج آن بازی ها هم معین نماینده است. نمی توانم بگویم کدام تیم قهرمان می گردد.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18723

به "میداوودی: بازی های ما مقابل استقلال خوزستان و سپیدرود معین کننده است، تمام مدعیان برای قهرمانی شانس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میداوودی: بازی های ما مقابل استقلال خوزستان و سپیدرود معین کننده است، تمام مدعیان برای قهرمانی شانس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید