همایش بزرگداشت هفته گردشگری در اهواز با هنرنمایی برگزیده عصر جدید

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت گردشگری خوزستان به تشریح برنامه های هفته گردشگری در شهر اهواز پرداخت.

همایش بزرگداشت هفته گردشگری در اهواز با هنرنمایی برگزیده عصر جدید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان غلام شجاعی گفت: صبح آدینه پنجم مهرماه 98 هم زمان با روز جهانی جهانگردی و شروع هفته گردشگری، آئین نمادین پاک سازی محور گردشگری منطقه هفت اهواز شامل آرامستان مسیحیان کلدانی آشوری و تپه باستانی آسیه آباد با حضور سیدحکمت الله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، ریشارد نوری مسئول کلیسا و آرامستان کلدانی آشوری کاتولیک اهواز و جمعی از فعالان گردشگری و دوستداران محیط زیست استان و شهر اهواز برگزار گردید.

او اضافه نمود: نواختن زنگ گردشگری در مدرسه و کاشت نهال گردشگری ساعت 8 صبح امروز (ششم مهرماه 98) به مناسبت هفته گردشگری با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش وپرورش استان و جمعی از مسئولان شهری و استانی اجرا شد.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان اضافه نمود: روز یکشنبه نیز همایش بزرگداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری از ساعت 9 تا 11 صبح در سالن همایش های اتاق بازرگانی و با حضور مسئولان ارشد استانی، اصحاب رسانه و فعالان و خانواده گردشگری خوزستان برپا می گردد که در بخشی از این برنامه فاطمه عبادی هنرمند خوزستانی و برگزیده برنامه عصر جدید به هنرنمایی خواهد پرداخت.

او اعلام کرد: در روز دوشنبه افتتاح کارگاه آموزشی معرفی جاذبه های گردشگری، افتتاح مرکز سرگرمی و تفریحی و برگزاری تور رایگان شبانه اهوازگردی از محل اداره کل میراث فرهنگی تا محل نمایشگاه از برنامه های دیگر ماست.

شجاعی توضیح داد: ما روز سه شنبه نشست باراهنمایان گردشگری و تجلیل از فعالان گردشگری را خواهیم داشت که در این برنامه از راهنمایان، تشکل های مردم نهاد حوزه گردشگری، فعالان و همکاران گردشگری تجلیل خواهد شد.

او مطرح کرد: 9 تا 12 مهرماه نیز نمایشگاه گردشگری خوزستان مینیاتور ایران از ساعت 18 تا 22 در ساحل غربی کارون با برنامه های متنوعی ازجمله نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، نقاشی و تئاتر کودک با موضوع گردشگر، ساخت المان های گردشگری با سفال و غرفه تسهیلگری بانوان، غرفه عکاسی، سیاه چادر عشایر بختیاری و عربی، اجرای نقاشی دانشجویان دانشکده هنر از جاذبه های گردشگری، غرفه محرم در خوزستان و ... برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان اضافه نمود: نمایشگاه عکسی تحت عنوان خوزستان زیبا شامل منتخی از آثار هنرمندان عکاس برپا خواهد شد.

او توضیح داد: غبارروبی و زیارت گلزار شهدا و دوچرخه سواری با شعار گردشگری کم شتاب در راستا اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به سمت مرقد علی ابن مهزیار اهوازی از دیگر برنامه های هفته گردشگری در استان است.

شجاعی اظهار کرد: برنامه های هفته گردشگری در شهرستان اهواز روز آدینه 12 مهرماه 98 با مراسم نکوداشت صنعتگران مینای صبی اهواز به سرانجام خواهد رسید.

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47634

به "همایش بزرگداشت هفته گردشگری در اهواز با هنرنمایی برگزیده عصر جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بزرگداشت هفته گردشگری در اهواز با هنرنمایی برگزیده عصر جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید