والیبال خراسان شاقتصادی توانایی اقتصادی برای حضور در لیگ را ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیات والیبال خراسان شاقتصادی گفت: والیبال این استان توانایی اقتصادی برای حضور در لیگ را ندارد.

والیبال خراسان شاقتصادی توانایی اقتصادی برای حضور در لیگ را ندارد

هادی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه والیبال خراسان شمالی پتانسیل و توانایی بسیار خوبی برای حضور در لیگ های کشوری را دارد، اضافه کرد: حضور یکی از بازیکنان این استان در تیم ملی(علی اصغر مجردی)نشان دهنده توانمندی های والیبال خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: والیبال خراسان شمالی برای حضور در لیگ، احتیاج به اسپانسر و حمایت های بخش های مختلف همچون شهرداری، واحدهای تولیدی و ... را دارد که تاکنون حمایتی در این زمینه صورت نگرفته است.

مرتضوی اظهارکرد: طبق آنالیز های اجرا شده برای حضور والیبال خراسان شمالی در لیگ طی یک فصل احتیاج به هزینه کرد حدود دو میلیارد تومان اعتبار است که تامین چنین رقمی مقدور نیست.

وی توضیح داد: اگر حمایت های لازم برای حضور تیم والیبال خراسان شمالی در لیگ صورت گیرد، می توان 30 تا 40 درصد بازیکنان مورد احتیاج را در داخل استان تامین کرد.

رئیس هیات والیبال خراسان شمالی در ادامه در ارتباط با کمبود و احتیاجهای هیات والیبال استان گفت: سالن ورزشی یکی از مسائل اساسی والیبال خراسان شمالی است که با پیگیری های صورت گرفته در حال مرتفع شدن است.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53159

به "والیبال خراسان شاقتصادی توانایی اقتصادی برای حضور در لیگ را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال خراسان شاقتصادی توانایی اقتصادی برای حضور در لیگ را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید