یونس امامی: در نیمه نهایی به حقم نرسیدم و فینالیست نشدم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یونس امامی عصر امروز دردیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا که در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار گردید به مصاف نیکولای کوجوکارو از انگلیس رفت. امامی در این کشتی در حالیکه 8 بر صفر پیش بود با ضربه فنی از سد این حریف گذشت و مدال برنز گرفت.

یونس امامی: در نیمه نهایی به حقم نرسیدم و فینالیست نشدم

آزادکار وزن 70 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران بعد از کسب مدال برنز رقابتهای دنیای گفت: همه شاهد اتفاقات داوری بودند و امتیاز میزبانی باعث شد در دیدار نیمه نهایی مقابل کشتی گیر قزاقستانی به حقم نرسم. باید با راهیابی به دیدار فینال رنگ مدالم خوشرنگ تر می شد، به طور حتم اگر به دیدار فینال می رسیدم مقابل حریف روس می توانستم بهتر کشتی بگیرم.

وی درباره اصلی ترین حریفانش هم گفت: کشتی گیران روس و آذربایجان اصلی ترین رقیبانم هستند که البته نتوانستم در این مسابقات به مصاف آن ها بروم.

دارنده مدال برنز دنیا در مورد حضور در المپیک هم گفت: هر چیز که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند به آن احترام خواهم گذاشت و تابع نظرمربیان هستم.

به گزارش خبرنگاران، یونس امامی روز گذشته در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر از سد المان دوگدوربک اولو از قرقیزستان گذشت. وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 6 بر 7 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46023

به "یونس امامی: در نیمه نهایی به حقم نرسیدم و فینالیست نشدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونس امامی: در نیمه نهایی به حقم نرسیدم و فینالیست نشدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید