شطرنج

شطرنج قهرمانی آسیا، تساوی ایدنی و مقصودلو و شکست فیروزجا در دور هشتم

در انتها دور هشتم مسابقات قهرمانی آسیا نمایندگان شطرنج ایران به 3 تساوى و یک شکست رسیدند.

26 اردیبهشت 1401

طباطبایی نخستین قهرمان ایرانی مسابقات بیل سوئیس شد

طباطبایی در دورنهم مسابقات شطرنج آزاد بیل در سوئیس به تساوی رسید و به عنوان اولین شطرنج باز ایرانی قهرمان مسابقات بیل سوئیس شد.

17 اردیبهشت 1401

تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت شد

به گزارش خبرنگاران، مهران برخورداری ملی پوش قزوینی به منظور حضور در بازیهای یونیورسیاد 2019 به مرحله جدید تمرینات تیم تکواندو دانشجویان پسر دعوت شد.

17 اردیبهشت 1401

برنده سه مدال نقره پاراآسیایی: استفاده از صفحات غیراستاندارد مدال طلا را از من گرفت

شطرنج باز خراسانی گفت: مجبور بودیم در بازیهای پاراآسیایی با صفحه های غیر استاندارد بازی کنیم و به همین خاطر مدال طلا را از دست دادم.

17 اردیبهشت 1401

سارا خادم الشریعه با هامبورگ در بوندسلیگای آلمان سوم شد

به گزارش خبرنگاران، مسابقات شطرنج لیگ در بوندسلیگا آلمان در حالی به انتها رسید که تیم هامبورگ صندلی سوم این رقابت ها را در از آن خود کرد. این تیم در این فصل از رقابت ها سارا خادم الشریعه را در ترکیب خود داشت.

17 اردیبهشت 1401

رقابتهای ووشو دانشجویان آسیا به میزبانی ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، این طرح در جلسه اخیر مسئولان دو فدراسیون طرح و به تصویب رسید و قرار است پس از تدوین آئین نامه اجرایی مسابقات و تایید اتحادیه ووشو آسیا و فدراسیون ووشو دانشجویان آسیا، زمان و نحوه برگزاری مسابقات اعلام شود.

17 اردیبهشت 1401

اعزام کاروان امید و نشاط برای تجهیز خانه های ورزش روستایی فارس

خبرنگاران/فارس کاروان ورزش روستایی تحت عنوان طرح یاریگران ورزشی با هدف تجهیز 19 خانه ورزش روستایی به 15 شهرستان فارس اعزام شدند.

17 اردیبهشت 1401

چرا منت می گذارید؟

طبعاً هر تیم بازیکنان ارزشمندی دارد که مدیران و هواداران نازشان را می خرند و دوست دارند بمانند اما تکرار این جمله از سوی بازیکنان متوسط دل آزار است. شما که تا آخرین ریال را طلب می کنید و قیمت تان چند برابر کیفیت واقعی تان است دیگر برای چه سر هوادار منت...

17 اردیبهشت 1401

معرفی نمایش های خارجی جشنواره تئاتر فجر

خبرنگاران: بخش بین الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجر میزبان آثاری از کشورهای اسپانیا، فرانسه، لهستان، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا، نروژ، ارمنستان و کانادا است که در کنار 5نمایش فراوری مشترک میان گروه های ایرانی و خارجی به صحنه می روند.

17 اردیبهشت 1401

دور چهارم مسابقات شطرنج قهرمانی تیمی جهان، پیروزی ایران برابر مصر

شطرنج بازان ایران در دور چهارم مسابقات قهرمانی جهان مقابل مصر به برتری رسیدند.

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (419)